Dialog pro nastavení parametrů oddělení zobrazíte z hlavního menu programu (Nastavení - Nastavení pro oddělení).
Do stejného oddělení se zařazují pracoviště, která mají sdílet dokumentaci pacientů. Pro oddělení je společný způsob zápisů výkonů a rovněž manipulace s diagnózami po ukončení vyúčtování (viz níže).
Nová oddělení můžete vytvářet pomocí tlačítka Nové. V případě, že chcete změnit nastavení existujícího oddělení, klikněte na tlačítko Upravit. Tlačítkem Smazat je možné oddělení odstranit.
Pro každé oddělení lze nastavit Zkratku názvu oddělení, která se zobrazuje v nabídkách i v záhlaví programu a Plný název sloužící pro potřeby uživatelů.
Dále je možné nastavit Editaci pojišťovny, kde lze vybírat z následujících možností:
Pomocí volby Mazání Dg. po účtování lze nastavit jak se naloží s hlavičkami dokladů po vyúčtování:
U každého oddělení lze zvolit, zda mohou lekaři tohoto oddělení nahlížet do dokumentace jiných oddělení (volba Lze nahlížet do dokumentace jiných oddělení) a zda dokumentace vybraného oddělení bude dostupná (sdílená) lékařům ostatních oddělení (volba Zpřístupnit dokumentaci ostatním oddělemím).
Více informací naleznete v kapitole Sdílení dokumentace.
Počítadla slouží pro tisk pořadového čísla, je možné je využít při tisku štítků. Pro každý rok je použita vlastní číselná řada.
Program obsahuje ve výchozím nastavení nadefinované počítadlo POCITADLO_0. Je možné si další počítadla přidat. Pokud je zaškrtnuta volba Pacientovi přiřazovat stej... počítadlo vrací po celý rok pro pacienta stejnou hodnotu. Pokud volba není zaškrtnuta, je při každém tisku vytištěna další hodnota v řadě.