Zdravotnické zařízení je subjekt, který poskytuje zdravotní péči. Základní nastavení proběhne po instalaci a při neúplnosti údajů není možné program AIS spustit. Pokud se však v průběhu používání programu změní některé údaje o subjektu, je možné je dodatečně změnit.
Nejprve si vybereme zařízení, jehož údaje budeme měnit.
Klíčové hodnoty, které je nutné definovat pro zařízení, jsou zvýrazněny na obrázku.
Kromě toho je možné nastavit mnoho doplňkových údajů:
Hromadný tisk faktur - faktury se při výstupu tisknou buď za každou zpracovanou pojišťovnou (po nahrání dávek na disketu), nebo hromadně po skončení zápisu dávek pro všechny zpracovávané pojišťovny.
Tisk průvodních listů dávek - ke každé disketě s dávkami vykázané péče je povinně tisknut průvodní list diskety. Volitelně lze vytisknout i průvodní list dávek, který obsahuje podrobnější informace. Není sice povinný, ale jeho tisk se doporučuje.
Číslo faktury - fakturační řady lze nastavit zcela volně až do celkové délky 15 znaků. Tyrkysově orámovaná část označuje číslo,
které bude při tisku faktur automaticky inkrementováno. Táhnutím myši nebo stiskem kombinací kláves +
a
+
lze výběr měnit.
Registrace - zde uvedete kdy, kým a pod jakým číslem Vám byla vydána registrace zřizovatelem (např. Krajským úřadem). Při vyúčtování pojišťovnám se přepisuje do faktury.
Banka - každé pojišťovně lze přiřadit účet u bankovního ústavu, kam má posílat platby. Platby z různých pojišťoven můžete nasměrovat na různé účty. Pokud chcete všechny platby zasílat na jeden účet, pak vyplňte řádek libovolné pojišťovny a pomocí klávesy F3 přiřaďte údaje z této pojišťovny všem ostatním.
DIČ - zadejte podle např. daňového přiznání.